Welkom bij onze FitFriends community

SUPER dat je de stap hebt gezet richting de beste versie van jezelf! Hier een paar tips om het allerbeste uit je eerste 30 dagen te halen:

1.) Healthy lifestyle kickstart

Weet dat je eerste 30 dagen de ‘kickstart’ zijn, maar dat dit GEEN quick fix of crash dieet is, we gaan hier voor levenslange gezondheid en een leefstijl die met je mee beweegt in alle fases van je leven. Waar genieten mogelijk is, het is geen strafkamp en het gaat om je voeden, geweldig voelen en optimaliseren van je leven aan alle kanten.

2.) Startersgids

Kijk je startersgids goed door, hier staat alle informatie in die je nodig hebt (uitgebreider dan het boekje dat bij je box komt!)

3.) Download IsaLife app

Zorg dat je de IsaLife app hebt gedownload op je telefoon. Meer informatie vind je hier terug ==> www.isagenix.com/isalife/landing

4.) IsaBody Challenge

Meld je binnen 5 dagen nadat je je eerste bestelling hebt geplaatst aan voor de IsaBody Challenge via de IsaLife app.

Super simpel en voltooi je de 16 weken.. dan krijg je een product coupon voor €165 aan gratis producten! Meer info vind je hier terug ==> www.isagenix.com/nl-NL/isabody-challenge

5.) Autoship bestelling reminder

Zet een reminder voor je autoship bestelling, zodat je op tijd bent met aanpassen van je volgende bestelling met je favoriete producten.
Zet je intentie! Wat wil je bereiken in de komende 30 dagen, welk doel ga je voor!?

Zeg het tegen degene die je heeft helpen starten + deel het met minstens 2 mensen in je omgeving (partner & vriendin bijv.). Ook al doen ze (nog) niet met je mee – support is SUPER belangrijk! Bonus punten voor het delen in de groep, er zijn altijd mensen die met je mee doen! En zorg dat het ‘leeft’, hoe zal het voelen om je doel te bereiken, hoe beweeg je, wat wordt er vanuit daar allemaal mogelijk? Dream big!!

Stel je iemand voor die al de resultaten heeft die jij zoekt.. Wat zijn de dagelijkse/wekelijkse gewoontes van diegene? Welke daarvan missen nog in jou leven? Welke gewoontes ga JIJ aannemen om van A naar B te komen?

Wat moet je opgeven/loslaten om daar te komen? Vaak denken we aan wat we moeten doen, maar belangrijker: wat zal je laten? Is het negatief over jezelf denken? Uitslapen? Of de wijntjes in het weekend?

Als laatste een paar tips voor het best navigeren van deze groep: